Happy Sunday!

Gomorron! Eller det är väl i och för sig lunchtid nu, men anyways! Jag åt precis lite frukost, och ska strax göra mig iordning. För idaaag kommer min fina systerson och systra mi och hälsar på! Jag ska ner till centralen och möta upp dem om en timme ungefär, mys mys mys! Jag har sett fram emot det här så länge nu. ♥
 
 
Var förresten en sväng hos Snatch igår med. Alltid mysigt! Vi bakade paj, snackade skit och tittade på gamla Åsaklipp. Skönt att komma hemifrån lite faktiskt. Hon bodde i ett superfint hus btw, med finaste detaljerna. Jag vill så gärna ha en sån här fin mobil som de hade hängande i hallen. Hlelt magisk!
 
 
Ojojoj, nu måste jag skynda mig lite. Tänkte att jag skulle hinna till Älta Centrum en snabbis innan jag ska dra mig mot stan med. Brådis brådis! Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0