you have to break down to get back up there

Jag hade ett litet breakdown igår natt innan jag gick och la mig, det är massor av saker som händer just nu! Det var sista auditiondagen igår, och det var hög nivå på de sökande. Jag missade klasserna för att vi var inne och dansade i Katrineholm på förmiddagen, men jag var med och köttade under fyspasset. I´m amazed över hur vår klass är stark och härdad. Året här har verkligen gett oss hur mycket som helst, och det blev så hima tydligt när man var med och körde med de sökande! Men det känns nog mest bra ändå att lämna över stafettpinnen till en ny klass, det kommer bli grymt.

Men sedan är det ju allt annat omkring man måste tänka på lite ibland. Sommaren i Göteborg utan tryggheten med jobb och stadig inkomst, lån att betala tillbaka och relationer som kan dras isär. Jag lät mig gråta lite över saker som hänt, saker som inte hänt och saker som kommer hända. Det var skönt. Så var jag klar för denna gången. Allting löser sig och blir bra, men jag måste få känna på hopplösheten innan jag kan satsa igen.


Kommentarer
Postat av: Yourso

Big sis, i'm coming for you. Längtar, längtar, längtar!

Grymt fett hår med må jag säga.

Kärlek!

2012-05-17 @ 15:40:42
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0