Välkommen sommar!!



Snatch är superpaparazzin. Ibland blir det superbilder, andra gånger fångar hon en konstig min eller nåt. Hehe.

Det har varit en helt perfekt dag, igen! Ååååååh jag vill verkligen inte sluta nu, jag vill ha ett år eller två till på Åsa. Med mina fina klassisar, med sommarsol och jam utomhus varje dag. Vi hade utvecklingsamtal idag så vi passade på att bara jamma, sola, ha vattenkrig och chilla ute vid äpplet under tiden. Vilket alltså betyder att vi knappt gjort nånting idag, så skönt! Jag har fått lite färg dessutom, jag som aldrig får färg! Kanske får omarbeta det påståendet i år. :)

Och när luften blev lite svalare så passade jag och Yoyo på att cykla bort till Valla. Vi köpte på oss maaaaassa godsaker och satte oss sedan på Vallas enda bar - tog en cider och älskade livet. Snälla, låt det alltid få vara så här bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0