smäcken var det här!



Har ni en bra helg? Jag har pendlat i humöret sedan i torsdags, konstiga känsloutbrott hur som helst! Fast mest mellan jätteglad och jätteflummig. :) Inte säker på vad det kan bero på, men idag löste jag det med lite dans, snack, promenad och bastande. Göött!

Jag fick med mig lite nytt hem nu i veckan, det mesta välbehövt och det andra precis lika viktigt. Ett par nya klarblå jeans från Gina Tricot fick äntligen följa med hem i påsen. MIn gamla favoriter var tvungna att bytas ut helt enkelt, så jag hoppas att dessa kommer bli ett bra substitut. Och så ett par fantastiska chinos från H&M för bara en tvåhundralapp! Helt underbara att dansa i! Sedan ett armband och ett par glajjor också. Freakin' funktastic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0