HEJ!



Det var verkligen ett tag sedan! Jag har haft en liten rehabsituation här, flera av grabbarna här tyckte att jag hade blivit en Iphonenörd och hela diskussionen slutade med att jag blev utmanad att vara ifrån alla sociala medier och spel ett par dagar, och sedan förlängdes det med attdet blev Valborg och fint väder. Sååå - jag klarar ett liv utan datorn (uppenbarligen) men jag har saknat er! :) Tack snälla ni tappra som är kvar. ;)

Nu har jag precis kommit tillbaka från en träning med tjejerna i videon (och några som inte kunde vara med och filma). Titta och tyck. :) Det är nog första gången jag fått lite film på min freestyle, dock flimrar jag mest förbi lite när jag dansar hiphop och sedan house. Men titta gärna iallafall!

Nu är det duschdags och käk på schemat. Och så fortsätta njuta lite av solen innan den går ner! :) PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Micha

Fan va grymma ni är!!!!!!!!

2012-05-02 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0