auditiontider

Gaaah jag kan inte fatta att vi redan är här igen! Idag drog det igång, audition inför nästa års streetdancelinje på Åsa. Det känns verkligen som att det inte alls var länge sedan jag själv var här och hälsade på, sjukt nervös och sedan helt död efter fyspasset. Men framförallt NÖJD! Och det gick ju bra, jag fick en plats och har sedan haft mitt bästa år någonsin.

Idag fick jag sitta i elevjuryn och bedöma vilka jag tyckte förtjänade en plats på linjen, och jag såg hur de slet som djur ute på fotbollsplanen under fyspasset. Det var några som inte riktigt pallade trycket, spydde och försökte igen och fick krampande muskler. Fyfan. Imorgon börjar vi om, men då behöver jag inte sitta och bedöma någon. Då räcker det med att peppa alla att göra sitt bästa!

Men det är sjukt skön vibe på skolan nu. Det märks att vi snart slutar och att folk vill ta tillvara på den sista tiden. Vi har haft asbra träningar på kvällarna nu, kul att hänga i danssalen och träffa lite nya sökande som dansar loss lite såhär dan innan söket. Jag avslutade med att basta, känns fan som om jag varit med och gjort allt idag jag med! Kroppen känns lite smått överkörd, jag är fortfarande snuvig efter en förkylning som hälsade på och jag känner mig lite mosig i huvudet efter en lång dag. Men det är skönt. Livet är bra. :)



På söndag är det min tur att stå och våndas i en danssal under audition. Diambra - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0