uuuuh det kliar i fingrarna nu!



Jag hade lite planer på att passa på att tatuera mig när jag var i LA. Men när allt kom omkring så blev det aldrig av, vi orkade liksom aldrig kolla upp ordentligt vilka studios som var riktigt bra och jämföra kostnader. Då hade det blivit en liten liten en, som ett minne av Åsaåret. Johanna har planer på en likadan. :)

Men det är en tanke som ligger i bakhuvudet om ett annat motiv också. Åååh vad jag vill! Men det ska jag låta gro lite extra länge faktiskt. Den skulle kräva väldigt mycket tid, plats och pengar. Så det får ligga vilande. Men jag slutar aldrig klicka mig fram på tatueringsbloggar och sidor, my drug right now is ink. Pure ink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0