Sov gott!



Jag har suttit och pillat med min nya iPhone som jag var och hämtade idag, mellan alla rundor till toaletten för att snyta mig. Så himlans fin! (Telefonen alltså..) :D Men nu är det verkligen dags att sova, imorgon väntar marknadsföring och house med Martin - jag är taggad att sätta igång med klasserna igen! Jag önskar verkligen att jag kan vara med imorgon, håll tummarna för att jag blir mirakulöst frisk inatt!

Jag lämnar er med en fin bild från kärlekens huvudstad. Paris - ma cherie! Vi gick över en stor bro med fullt av hänglås hängandes. Det var fina inskriptioner på många och sådär så jag skulle gissa på att det är en fin symbol för kärleken. Kanske håller den längre om man hänger ett hänglås just där, i Paris?

Sov gott och dröm vackra drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0