Solig onsdag i Småland!

Goooooomorron!

Jag vaknade upp av att min syster kom in med Einar vid sisådär sju på morgonen. Morgonmys med liten bäbis = fantastiskt! Jag åkte alltså ner till Växjö igår. Men först hann jag med att stressa omkring och försöka fixa så mycket som möjligt inför Parisresan - boka hotell, fixa incheckning och boardingkort, packa. (På fredag, wihoo!) Men jag kom iväg efter lunch iallafall, Lisa hämtade upp mig på stationen så vi kunde åka ut till Asa. Och vi hann mest mysa lite, firade Axel som fyllde 30 år igår. Sen däckade jag stenhårt runt åtta. Trött. Jag får vila efter Paris helt enkelt! Idag ska jag in till stan igen, kanske möta upp en Karro för lite catch up, om hon har tid. :) Vad har ni för er?
.
Han har blivit en monsterbäbis! I jämförelse med för nån månad sen iallafall. :)


Saagaaa! Hon tycker jag är roligast i världen, äntligen nån som vill leka med henne. :)

Kommentarer
Postat av: Yourso

Youre home! synd att då åker så snart dock..

Vad händer för dig på påsklovet?

Love!

2012-03-07 @ 13:32:46
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0