Paris - mon amour!

Mitt liv är ett enda stort glid just nu. Jag har precis lite halvt tagit igen mig från resan till LA, kommit hem till familjen i Växjö och bara landat. Hunnit mysa med min systerson och träffa lite vänner. Nu drar jag vidare till Göteborg för att mysa vidare och träffa Yoyos familj innan vi drar till vackra Paris! Jag har aldrig varit där, men alltid velat åka dit. Så nu äntligen ska jag få se staden! :D

Förresten så passade jag på att kirra mig en ny iphone när jag ändå var nere på stan igår. Hehe. fick ett jättebra erbjudande och jag har ju faktiskt velat ha en länge. Tyckte det var dags nu när jag knappt hör alamsignalen av nån konstig anledning längre på min gamla. Så då har jag ännu mer att se fram emot när jag kommer hem från Paris också! Mjau!

Men nu måste jag fixa vidare lite innan jag måste åka. Jag har inte med mig min dator så detta kan vara sista inlägget på ett tag! Det märker vi. Annars så ses vi på tisdag nästa vecka igen! :D Ha det fint! ♥


Kommentarer
Postat av: h.w

Heej skrev en kommentar innan om dina indian skor min fråga var du hade köpt dom vill sååå gärna ha ett par sådana skulle verkligen uppskatta om du svarade. Eller så kanske du inte har tid för dina läsare eftersom det mkt nu som pågår. Hoppas på svar :)

2012-03-08 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0