mockasiner i mitt ♥

This one is for you, Haley! :D

Jag har varit hemskt dålig på att ha koll på mina kommentarer på sista tiden, men bättre sent än aldrig hoppas jag! Jag ääälskar också mina fina fina indianskor! Jag har varit på jakt efter mockasiner länge, och hittade dessa lite otippat på rea för 150 spänn i julas på H&M. Aldrig sett dem där innan, förrän de reades ut. När jag var i LA hittade jag sjukt fina i riktig mocka från märket Minnetonka, men jag var dum nog att inte köpa ett par. Är rädd att dessa inte kommer hålla så länge som jag önskar nämligen.


Mjau.

Kommentarer
Postat av: hayley

åhh tack för svar!! :D förhoppningsvis hittar jag väl ett par till mig :D



2012-03-20 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0