Juste Debout Steez 2012

OMG!

Jag har nu äntligen landat lite på Åsa efter ett väldigt bra tag på resande fot, och det är så skönt! Fast sen har jag lyckats bll förkyld också, men jag har laddat upp med kurer för att bli frisk igen så fort som möjligt. Nysa en sisådär 219 gånger på en dag är lite för bra, även för mig.

MEEEEN!
Jag har haft det så himla bra i Paris! Juste Debout var värt varenda krona att åka dit, jag såg så mycket grym dans! Hade ni chansen att åka dit, good for you. Om inte så hoppas jag att ni kikade på livesändningen (alternativt youtubar i efterhand). Vi kom dit och träffade större delen av klassen och fick skitbra platser. Såg allt och lite till! Vi i klassen var pepp och lyckades starta vågen flera gånger, åt båda hållen dessutom. Och då var det ändå i Bercy, men 18 000 andra dansnördar. Förstår ni hur mycket folk det var, geeeeez!



Höjdpunkterna var ändå när våra favoriter från Sverige lyckades leverera big time och gick och VANN lockingen! Markus och Alex körde så jävla bra, var funky som fan och jag skrek mig hes tillsammans med alla andra i hallen! Så himla roligt, de förtjänade det mer än mest!




Och housefinalen! Ren kärlek! Babson och Mamson mötte Serge och Kapella, alla är med i Serial Steppez och hela hallen kokade när de började dansa med varandra, körde rutiner tillsammans över gränserna och avslutande med en rutin tillsammans alla fyra! Nåra var tvunga att vinna, och det blev Babson och Mamson som tog hem det efter stående ovationer från alla domare och trots att de röstade lika. Feeett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0