I love La, na na na nana!

Det var verkligen himmelskt att få sova i sin egen säng idag, mitt täcke is tha bomb! Jag gick och la mig tidigt igår, var helt slut i huvudet. De andra på skolan festade och hade balkankonsert, men nu känns det skönt att jag stod över och vilade istället. Jag vaknade tidigt och fixade med ansiktsmask och grejer, pysslade om mig själv ordentligt. Gött!

Har suttit och kikat på bilderna, hittade lite fina från vår första dag där. På väg till LA sa alla som vi pratade med att det bor en heeel del weirdos i Hollywood. Haha! Vi har stött på några lite här och där! Vissa var jättekonstiga, andra bara lite excentriska och kul! Men jag blev lite scarred av ett äckel jag såg kanske första dagen. Vi stod och hängde lite och skulle över gatan bara, och precis då kör det förbi en snubbe som sitter och runkar medans han kör. That´s just nasty! Fick lite flashbacks från det under hela resan och fick ta mig över ögonen och dö lite av äckel, medan tjejerna frågade "Var det the masturbator nu igen?".

You gotta love life though. :)


På väääg till hostelet. Minns att vi var supertrötta - och superglada! Blev totalhustlade av taxichauffören dock. Men det är sånt man får lära sig av. :)


Me and Easy-E @ the walk of fame.


Vi hade en utomhusmall frecis över gatan. Hollywood & Highland. Fanns alla våra favoritbutiker precis utanför dörren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0