eating our way through Paris

Det är fett dyrt att shoppa i Paris, speciellt efter att ha levt som kungar i LA. Jag köpte bara en liten superfin fickspegel vid Le Louvre, och en bodybutter som jag ju såklart fick slänga på flygplatsen. Stupido! Meen istället för att shoppa (för ärligt talat så känner jag mig lite mätt på det) så åt vi oss genom hela stan. Så fort vi käkat något började vi planera nästa matpaus. Svingott! Käkade crepês, donuts och skålade för kärleken i rödvin. Sounds great, huh?

NU. Måste jag fan vara på rehab från alla sötsaker och coca cola. Börja försöka njuta av skolmaten igen och sluta äta godis hela tiden. På lördag ska jag ut och springa! Då är jag säkert helt frisk och på G igen.


Dooonuuuuts! Aaaah, brings back memories...


Johanna äger numer nyckeln som går till mina fylleglasögon. Japp. Mer än så säger jag inte... ;)


HAHAHAHAHAHAHAHAH! Här sitter vi och posar lite fint, men kolla tjejen i bakgrunden! :D


Macarons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0