Oakley´s

Johannas kompisar Jonathan och Jennifer jobbar med en krogshow på en restaurang här i stan, så vi passade på att gå dit och titta innan de kör sin sista show för säsongen (vilken är imorgon). Astrevligt! Det var en ganska typisk show med massa olika hits, men de sjöng asbra och det var skön stämning. Önskar vi hade haft råd att käka där också, det såg sjukt gott ut. Men vi fick nöja oss med drinkar, viiiilket inte satt helt fel det heller! :)


Jag har snygga vänner! :)


Jag körde på min byxdress, med min nya kamojacka till.







Det varkar inte alls vilja ladda upp mina vanliga bilder idag. :/ Det får bli liite Instagrambilder istället! Följ mig gärna där på ehartonen! :)

Update: när jag väl tagit med min kameran och tagit lite bilder vill man ju få in dem! :D Så trixade lite och här är dem! Men följ mig gärna på Instagram, uppdaterar oftare där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0