MTV World Stage

Mikaela och Johanna på Storan.
 
Skönt vinhäng i parken innan vi gick upp mot Götaplatsen.
 
Vi hann se både B.O.B och lite av Nelly Furtado. Älska gratiskonserter. :D
 
Jag har varit så himla konstigt trött hela dagen! Sov bra och allting, så jag vet inte varför. Anyways, har haft en lång dag ändå. Var ute i Angered en sväng på lägret under förmiddagen, drog efter lunch. Irrade runt lite i Göteborgs stad och fick med mig både en vattenpipa och lite gott från glasbanken innan jag kom hem och städade lite inför midsommarfirandet imorgon. Efter många om och men har ve bestämt oss för att duka långbord på vår balkong och fira här hemma. Känns bra med krypavständ till sängen! :) Kommer bli askalas!
 
Framåt sju drog jag ner till stan och mötte upp Johanna och Mikaela på storan för en cider. Mötte sedan upp några kompisar till Mikaela i den lilla parken utanför, vi hade med oss lite vin och satt och njöt av sommaren. Superväder! Vore gött om det ville hålla sig så tills imorgon, men ryktet säger att det blir regn. Well well, det blir säkert awesome ändå!

Efter ett tag drog vi oss upp mot Götaplatsen och såg B.O.B och några låtar med Nelly Furtado spelas. Gratiskonsert, nice som fan. Precis så man vill ha det på sommaren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0