Erika J / Elaine Rose

För några helger sedan var det Åsa visar upp och jag modellade lite på catwalken för mina två absoluta favorittextilare - Erika och Elaine! Åh! Saknar dem så himla mycket! De är grymma på design och gör så himla fina grejer båda två! Här är lite bilder, tyvärr lyckades jag blunda på de flesta av dem, men man ser mina fina outfits! Enjoy!


En assnygg klänning Erika sytt, med revade armar. Mums!


Vi fick waacka oss fram på catwalken! Opaaa! :D


Jag och miss Yoyo i Elaines klänningar, så himla välsydda och fina! Hon sålde i princip alla hon sytt.


Snyggaste skjortan ever, av Elaine. Ville köpa den, men den ville hon tyvärr behålla själv. Osis för mig!

Så himla roligt att amatörmodella! Passar mitt stora ego, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0