catching dreams

Det blir inget Diambra för mig i höst, jag valde att tacka nej till slut. Men det känns bra i magen! Jag tror det är en riktigt grym utbildning och jag går jättegärna där vid ett annat tillfälle, men inte i år. Istället vill jag satsa på:
 
♥ Dansa mycket själv och fortsätta utveckla min freestyle i hip hop, house och locking. Hänga mycket på Lavas träningar och passa på att inspireras av alla grymma dansare där. Passa på att hälsa på i Åsaskogen, speciellt medan On Style-klassen går där. Så mycket inspiration!
 
♥ Hitta ett nice jobb och spara ihop pengar till resor. Jag längtar efter att upptäcka dansscenen och go houseclubbing i New York, och kan inte längta mig tillbaka mer till Los Angeles än vad jag gör nu!
 
♥ Ta klasser för väl valda lärare i Stockholm, kanske skaffa ett terminskort och dansa rumpan av mig så mycket jag kan. Hip hop, modernt, balett, house, jazz, waacking! Ge mig allt!
 
Framtiden ser nice ut. Och framförallt... magkänslan är bra. Jag lyssnar alltid på magen.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

skönt att du vet vad du vill! :) <3 hoppas allt är bra :)

Svar: Ja det känns asbra! Det finns ingen tid att vela. :) Hoppas allt är bra med dig också snygging!
elin har ordet

2012-06-25 @ 09:07:59
URL: http://amandaspang.blogg.se
Postat av: Amanda

jodå, försöker rehabträna benet för att kunna komma tillbaka till hösten efter skadan nu efter uppvisningen:) men det går framåt :)
såg att ud är i växjö, har du vägarna förbi grand i veckan så jobbar jag eftermiddagen på Jack&jones;)

Svar: Vad skönt, tur i oturen att det kom nu när det ändå är sommauppehåll på dansandet!Jag ska se om jag hinner förbi något! Är mest här på målningsuppdrag hos mamma och pappa, så det får bli mellan strykningarna isåfall! :D
elin har ordet

2012-06-25 @ 19:47:41
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0