all work work / and lite pleasure

Mamma och pappa är så roliga, de får totaldille på något och satsar allt på det under ett tag. Just nu influeras de av sin SPA-resa till Turkiet för ett tag sedan, och kör på hamam och massage här hemma. När jag kom hem i söndags kväll beodrade mamma mig ner i bastun med skrubb efteråt, och sedan fick jag ligga på köksbordet och få superhärlig massage av mamma som trixade in allt hon kom ihåg att hon fått på resan. :)
 
Idag har jag målat en maaaaassa tak heeeeeela dagen, och under lunchpausen fick jag krypa upp på köksbordet igen och få en massageomgång på stela nacken och armarna. Hur gött? Mamma är superglad att ha fått taket målat, så då är jag också nöjd! Efteråt skulle jag ligga en stund på spikmattan också och slappna av, innan det var dags att dra till Eric och Emelie och deras nya, fina lägenhet. Kalasdags för födelsedagsbror som blev 29 i söndags, hurra!
 
Bäst av allt var att få gosa med bästaste Einar, som jag har saknat den lille goa ungen! ♥
 
En asglad och en koncentrerad. Han sover inte... 8)
 
Krålis! Han är så himla lik sin pappa nu, och jag brukar fan aldrig se likheter nånstans!
 
Mysnöjd lillkille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0