14.51

Mamma och pappa kom upp till Göteborg för en snabbvisit igår, så jag passae på att följa med tillbaka hem till Växjö. Men först hann vi med att köpa en helfigurspegel på IKEA, det är väldigt dåligt med speglar överlag i lägenheten - men inte nuuu. Gled in på Ullared också, eftersom det ligger på vägen. Inte för att det är helt enkelt att bara lite snabbt kila in och titta lite. Najnaj man får stånga sig fram bland alla miljontals folk som också tyckte det var en bra idé! Men jag fyndade några välbehövliga grejer... underkläder, produkter - you know the drill.
 
Just nu öser det ner utanför fönstret. Så jag är inte superledsen att jag ska vara inomhus och måla lite, men på riktigt... vad hände med solen? Jag blir på tråkigaste lågtryckshumöret med huvudvärk och extrem powernapönskan som följd. Ouffff.
 
Gammal bild från några veckor sedan. Hej på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0