sunny sunday ♥

Klockan är strax efter tio och jag sitter och mumsar lite på scones från igår. Jag har redan hunnit med ett jobbrelaterat skypemöte och fler väntar under dagen. Det verkar som att det faktiskt kan bli fint väder idag igen, men jag tror jag får skippa stranden ändå. Min hopplösa "nästanförkylning" vill inte riktigt försvinna, den pendlar bara mellan okej och bättre hela tiden. Menmen!
 
Jag tänkte passa på att få undan lite praktiskt hemma idag också. Städa och plocka iordning, tvätta, jobba en del och boka tågbiljetter. Snart åker jag hem till Växjö för några veckors jobb där. Det är mycket nu! :)
 
Vad har ni för sköna söndagsplaner?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0