lazy summerdays

Eller.. sådär lata egentligen. Jag har fått en hel del gjort idag faktiskt! Började dagen med att dra ut och springa, men he-r-regud vad backigt det var här då! Trodde jag skulle dö lite och blev ledsen för att jag sög. Men jag drog ut på balkongen och körde ett ordentligt styrkepass istället. Mmmm jag tränade för alldeles för länge sedan nu! Skönt!
 
Jag och Rasmus passade sedan på att åka ut till Saltholmen och möta upp Andrea, låg och gottade oss i solen och badade lite i kalla havet. Tog dock ett jävvla tag för oss att ta oss ut dit, förvirrade oss långt bort i stadsdjungeln! Skönt att vi var två åtminstone. :P Sedan har vi mest chillat hemma, hela det Nya Kollektivet. Har pluggat endel och chattat ännu mer. Ho hooo roligt!
 
OCh nu känner jag hur övertröttheten kommer smygande, så jag gör nog bäst i att glida ner under täcket. :) SOV GOTT!
 
 
 
 
Bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0