Växjö!

Hej alla! Det får bli ännu en snabb uppdatering innan jag glider in i sömn, men nu från Växjö. Jag och Johanna drog hit vid sjutiden från Åsa, och vi var hemma på peppen runt elva. Fikat och pratat lite med mamma och pappa och sådär bara. Imorgon ska vi flytta hela dagen, dags att dela upp alla grejer med Martin och sådär. Blir nog bra till slut!

Hade förresten en askul lockingklass tidigare idag, you gotta love Oskar! Han har alltid  bästa klasserna, perfekt att avsluta veckan med glad locking! Fick lite beröm för mina locks nu med, känns nice att det liksom har landat lite i kroppen efter lovet och så. :)

Men nu blir det bingen! Lyckades få med mig en kamera som dog redan i Norrköping, så vi får se hur jag löser bilduppdateringarna i helgen. Tråkteknik! Jaja, sov gott alla!



Spretigaste inlägget på länge... ehum. Gonatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0