sunday yoga



Hur mår ni? Just nu känner jag mig genommysig i kroppen, och lugn. Alex körde ett yogapass nyss för dem som ville vara med (tack för det, Alex!), och jag behövde verkligen yoga bort lite känslostormar. Det var balkanfest igår och jag fick en liten flipp på allt som påverkar mig till och från, men som jag egentligen inte kan göra någonting åt. Men nu känns det bra igen. :)

Annars då? Här ute har det inte hänt så värst mycket, vi hade horror night med skräckisar i fredags för att fira fredagen den 13e. Eller fira och fira, iallafall en ursäkt för att gosa ihop oss på madrasser i dagrummet och mysa! Det är vi bra på här! :D Och sedan har Nadia varit här och hängt och sådär bara.

Kommentarer
Postat av: hemlighet

jätte fina bloggen, fina design, fin korten jag tycker om.



2012-01-16 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0