StreetstarDanceFestival2012!

HEJ! Jag har haft en tuuung helg i Stockholm under Streetstar och bara njutit av skön stämning, grymma dansare, fantastiska vänner och feta fester! Just nu är det lite sletet i huvudet, har festat tre dagar i rad, sovit alldeles för lite och dansat tills fötterna värkte varje dag, men det var det värt! Jag och Yoyo kom fram i torsdags och drog direkt till Lava och dansade lite. Jag och Erika mötte sedan upp Maja och hennes kompisar och drog till festivalens "förfest" på Fasching, dansade till housemusiken och inspirerades av alla vougarna där. När vi väl skulle hem insåg vi att vi hade låst in våra väskor på centralen, och att de inte gick att hämta ut förrän klockan fem på morgonen... Doh.

På fredagen fick vi alltså gå upp jättetidigt och åka den långa vägen till stan och hämta väskorna, dra hem igen och göra oss iordning innan vi snabbt skulle dra vidare till Solnahallen för att möta klassen. Vi byggde upp snyggaste montern och chillade lite innan eventet drog igång. Hade inte med mig kameran under alla preselections tyvärr! Det var många i klassen som körde bra där iallafall! Nivån var hög i år, riktigt fett att se! Alicia och Camilla gick vidare till kvartsfinalen i lockingen, och körde riktigt bra! Efteråt drog vi till efterfesten på Fasching igen, feeet kväll i den lilla bastuvarma klubben!

Lördagen var också heeeelt awesome! Semifinalerna och finalerna var riktigt grymma, men kvällens skandal var housen. Daniel Mp och Reeflex skulle kammat hem hela skiten om det inte varit sån politik inblandat, men istället åkte de ut i semifinalen. Poppingen var ju också helt fantastisk, så himla kul att se att Baby Bang och Spazm tog hem det i år igen mot Greenteck och Divious! Whoop whoop!! :D Den officiella efterfesten låg i ett konstgalleri i Sumpan, ösigt och svettigt som fan! :D Jag är happi happi!


Här står jag och hänger lite under fredagens monterbygge!


Klassen!


På partybussen på väg till Sumpan för efterfest! Det dunkades musik i bussen och fanns en bar för dem som ville köpa något. Untz untz!


Idag var jag och fikade med Maja och hängde sedan med de här två. Käkade sushi innan vi hoppade på tåget till Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0