spring favourites


Här sitter jag och Yoyo och stirrar funderande på varandra. Jag i hennes apmysiga tröja. Ska. Sno. Den. Shhhhh.

Första skoladagen på nya terminen! Fresh and clean! Vi har haft lite av en killerstart här, började med fetingfys och hela kroppen skakade efteråt. Sedan lite breaking på det på eftermiddagen. Men åååh vad kul det är att vara igång igen! :D Me love this! Imorgon blir det inte så mycket dansande dock, vi måste jobba på vår marknadsföringsattack till Streetstar. 8)

Men nåååväl! Nu ikväll har vi suttit och kikat på hostels och hotell i LA, vi väntar bara på att Elmaze ska komma hit så vi kan sätta igång och boka! Det känns gött att ha ännu en grej fixad (snart) inför resan, så vi kan börja njuta ordentligt. Det är verkligen så himla mycket jag ser fram emot nu till våren!

Sooooom:
♥ Att bli av med gamla lägenheten och gammalt groll! (Nu är jag färdig med självömkan om hur jåååbigt det är.)
Streetstar som dyker upp alldeles i slutet av januari!
♥ Åka till the city of angels och njuta av lite american flärd i mitten av februari när det är som mörkast i Sweden. (Yes, I´m working my english)
♥ Hyfsat direkt efter (början av mars) åka till Paris och uppleva Juste Debout och fransk atmosfär!
♥ Min systersons dop! Einar Oskar Fabian Hartonen. ♥
♥ Studieresa till Polen med klassen i slutet av april där det kommer bli galet!

GONNA BE AWESOME! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, ska du äntligen få åka till ditt paris ;)

2012-01-09 @ 20:43:25
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0