Questnight!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, men först en liten snabb uppdatering! Vi kom hem från Systeryster och systersonen Einar framåt sextiden ikväll. Jag fiffade till mig lite innan vi åt fläskfilé med ädelostsås och sedan hummer (lyxmat big time!) hemma. Maja kom hit så drog vi vidare till Kajsa. Vi hade en astrevlig kväll där och kom på en massa roliga quests vi skulle genomföra när vi gick ut och klubbade senare. Tänk er skattjakt möter fångarna på fortet, ish! Haha!

Tyvärr kom vi aldrig in på Grace (eeeh..) eftersom vi sket fullständigt i det när vi köat aslänge och klockan hunnit bli ett. Stället stängde vid två och vi hade redan fixa lite beefs i kön med otrevliga killar som trängde sig. Såååå det blev kebabtallrik för tjejerna på Napoli istället. Screw it! Synd bara på våra awesome quests dock! En annan gång. :)

Nu ska jag sova! Imorgon väntar packning och hemfärd till Åsa igen, bäst att vara lite pigg! :)


Här är i princip den enda anständiga bilden att lägga upp. Resten i mapppen ska vi nog aldrig låta hamna på internet, hahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0