ouch!

Jag har haft sådan sjuk träningsvärk idag så det finns inte! Av någon anledning brukar jag kläcka ur mig något i stil med "det är ändå skönt med träningsvärk så man känner att man lever" lite käckt sådär. Men hell no! Inte när man starkt funderar över om man verkligen måste ta ett glas mjölk till för det inte går att resa sig, eller att man vägrar gå till danssalen om det verkligen inte är möte precis nu. Lat. Uff.

Vi har ju som sagt inte haft några dansklasser idag iallafall. Tränade lite nu på kvällen, det kändes. Hehe. Men  nice som fan ändå! Idag kom finnarna och Elmaze också så nu känns det som att familjen är samlad igen :D

Jag borde verkligen släcka och gå och lägga mig nu, men de senaste dagarna har jag varit så himla pigg så fort jag släckt lampan. I think I have to enjoy some great shoes before I go to sleep, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0