moodboard



Jag har en så himlans fin moodboard precis vid nedre sängkanten på min sida! Det tog ett tag innan jag fixade till den, ett bra tag hängde där bara en vit canvasduk - "eh, what´s up med den vita tavlan Elin?" men sedan ett tag är den omklädd och börjar fyllas på med inspirationsbilder. Finns inget bättre än att vakna, sätta sig upp och kika lite på bilderna innan man stiger upp ur sängen!

Den ska egentligen vara fylld med bilder, men det kommer. :)


Här har vi inspirationskällan! Hemma hos min syster hänger största moodboarden ever, i deras pysselrum såklart! Lisa har fullt av projekt på gång och alla inspirationsbilder hamnar här. Love it!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så fin! Man blir så inspirerad av att ha alla sina bilder framme!

2012-01-12 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0