happy new year! - in pics

Jag hade det kaaanoners på nyår! Maja och Simone hade fixat jättegott att äta, vi körde en massa lekar som Maja alltid fixar med (fruktsallad var den bästa, succeeeeé! :D haha) och sedan dansade hela natten! Stefan hade med bomber och var som ett litet barn vvid tolvslaget också, haha!

Jag var superpepp på att skicka upp en sån där fin thailändsk lykta som Adde skaffat, men skiten ville ju aldrig tändas! Jag har fått för mig att man ska önskka sig något när man släpper iväg den, nån som vet?

Anyways, jag passade ju på att få lite magkatarr i slutet av kvällen. Vet inte riktigt varför, kanske en blandning av alkohol och stress? Who knows, jag knallade hemåt och sov bort det iallafall! Trist slut, men det kom åtminstone inte i början av kvällen. :)


Banane!


Simone och jag!


Malin, Maja och jag! Fick låna ett ballt orange läppstifa av Malin. Jag vill nästan ha ett eget! :D


Fick ta med en bild med killarna också, hehe.


Fina lyktan! Den kom iväg til sist, men flög mest längs med marken.


Me and Rosie vid 12!


Alla fina flickorna vid tolvslaget! SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0