det är en beauuuutiful day at Åsa Folkhögskola!

Jag är så himla glad idag!! :D

Jag har verkligen en av de bästa dagarna på länge, vaknade till solsken och gräset var befriat från frosten för en gångs skull, fortsatte dagen med en grym houseklass och planerade sedan vårt jam vi kommer arrangera i mitten av april någon gång. Snart ska jag på skolrådsmöte och ikväll blir det till att träna lite och ha schysst häng.

Jag känner mig verkligen fylld av ny energi och det känns som om jag kan ta tag i och engagera mig i en massa saker! Detta ska bli mitt år. :)


Solen har inte smekt vår kind såhär mysigt sedan i höstas skulle jag gissa på. Min fina roomie Yoyo kommer hänga med mig ner till Växjö helgen 21-22! Förhoppningsvis även Elmaze så jag kan visa hela gänget mina hoods! Happi happi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0