wonderful wednesday

Ännu en dag när jag knappt kan hålla ögonen öppna längre, men det är av sköna anledningar. Vi tog tre klasser på Debbie´s idag, en hiphop för April Rodrigues (fantabolous!), sedan en till hiphop med Kennis (njaaa...) och sist en grymt svettig och svår(!) houseklass för mr Brian "Footwork" Green! Duschen när vi kom hem satt ganska bra kan jag tala om. Och pizzan precis utanför hostelet satt inte fel den heller. :) Imorgon hade vi tänkt dra till Melrose och shoppa, vi har fått höra från flera att det ska finnas sköna sneakerstores där! Och senare på kvällen satsar vi på vouging och sedan klass för Kyle Hanagami, kommer bli fett!

Vi fick förresten ett erbjudande av personalen här om att jobba lite och få fem dagars gratis boende. Vi tänkte nog tacka nej ändå, eftersom vi inte vill binda upp oss här när det finns så myckete att göra och se och dansa här i LA. Maybe next time. :) Vi är ganska omtyckta här, personalen verkar gilla att det bor tre roliga och outgoing tjejer här en längre tid. ;)

Sov gott alla fina därute! :)


Orkade inte lägga in dagens bildskörd, så det fick bli en klassiker. Hollywood funkar alltid! :D

Kommentarer
Postat av: Yourso

Kyle my love!! Han är så sööööt och duktig med får jag säga. Jag blir så avis, bah!

2012-02-16 @ 14:07:26
URL: http://yooursofine.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

LOOOOVE HIM! :D

2012-03-13 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0