hi, hey, hello!

Vi är i shoppinghimlen! ♥

Igår tog vi en heldag för shopping, åkte bort till Beverly Center och hade det så jävla bra! Vi var ute i lördags också, på ett ställe som hette Supperclub. Fett skoj! Men det var lite snoffsigt sådär, de hade pointer som pekade ut vilka som fick komma in och grejer, men vi kom ju naturligtvis in (och slapp betala också). ;) Men som sagt, det blev lite bakismode på shoppingsöndagen minsann! Vi gick och flummade och höll på hela dagen. Men jag köpte så himla fina grejer! Vi råkade dessutom hamna på ett event på Victorias Secret, och det slutade med att jag köpte en asfin hoodie och läppglans. I´m sooo coming back for the fab panties! På kvällen hängde vi bara på hostelet, spelade kort och så. Vi har träffat så många sköna människor här. Bara för några dagar i taget, men jag gillar det skarpt. Alla är supersociala också, och det passar oss. :)

Idag kände jag mig seg och konstig i huvudet, så när vi åkte till Debbie´s för att dansa bestämde jag mig för att hoppa första klassen för Kristin Lorello. Tråkigt att missa men jag gick och köpte lite att äta istället. Mådde så himla mycket bättre sedan, och tog klass för April Rodriguez och Jayson Wright. Nicebice! :D

Nu kom vi precis hem från en awesome dansklubb som Devious tipsade oss om. En gång i månaden, bara masa dansare i alla stilar, liveband med feeeta musiker och jävligt bra vibe! Loved it! Jag blir så jäkla inspirerad här!

Men dags att sova, om det går. Oscars närmar sig och det är prrreeeciiiis utaför hostelet som röda mattan är. Just nu har de stängt av gatan och bygger upp nåt slags jättetält och sittplatser i ramper om nätterna, så det skramlar och har sig. Får hoppas på att vi får en liten skymt av kändisarna sen iallafall. :)

Natti natti!






Fia fynden hittils!

Kommentarer
Postat av: hilda

följa varandra via bloglovin'? :)

2012-02-21 @ 11:40:11
URL: http://hildalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0