amaZing!

Oj nu tänkte jag börja skriva på engelska, har blivit totalt hjärntvättad här med engelskan! Haha!

Anyways (heh) , vi har tagit en hel dag till en massa dansande idag, amaaazing klasser! Jag älskar att vara här - fantastiska koreografer och helt freakin' awesome dansare överallt att inspirerad och pushas av. Idag dansade vi för Jayson Wright (bara för att han bad oss komma på en klass till med honom), Gigi Torres och Kyle Hanagami (tog hans klass igår också). Kärlek på det!

Innan klasserna var vi och storshoppade smink på Sephora. Det är så mycket billigare här så det är kul att gå och kika på allt! Köpte massa nya ID Bare Mineralsprodukter och bunkrade upp till mig själv. De är jättedyra hemma, men kostar säkert mindre än hälften här.

Internet här på hostelet hr krånglat en del de senaste dagarna, så det kan bli lite glest bland uppdateringarna. Men imorgon ska vi iallafall ta en day off från dansandet och njuta av Santa Monica och Venice Beach! Opaaa! Blir till att spana på alla vackra människor, det finns fullt av dem här. Speciellt killar faktiskt! :)


Denna fina skylten hänger vid nedgången till tunnelbanan i North Hollywood. Yee. :D


Och det är precis dääärför vi alltid stannar till här innan klassera. Hehe.


Till dig Eric! Jag har inte hittat hans stjärna ännu, men jag fortsätter leta!  :D

Kommentarer
Postat av: Förvirrad

Har du hoppat av ÅSA nu när du åkte till LA?

Eller går du fortfarande där och har "semester" nu? eller hur funkar det?

2012-02-26 @ 12:54:40
Postat av: elin har ordet

Nej nej! :) Vi har praktik under två veckor i skolan, och det ligger i närheten av sportlovet, så jag och tjejerna har åkt hit till LA under tre vekcor för att dansa (och semestra). :) Så på torsdag åker vi tillbaka till skolan för att sedan åka vidare till Paris för en klassresa. Så det ärm bara väldigt mycket resande denna terminen! :)

2012-02-27 @ 00:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0