a touch of spring in the hall tonight


Bikini från H&M samt läppstift från Loreál.

Det märks verkligen att årets kallaste månad har dykt upp, det är iskallt! Jag hade nog varit lite mer beredd på det om jag skulle stanna kvar i Sverige och härda ut kylan, men nu när jag vet att det var tjugotvå grader och sol i LA idag så kan jag inte längta ännu mer tills dess att vi åker! Och det är sjukt nära nu, vi åker om en vecka lite drygt! Woah, can you believe it?

Fick härligaste sommarkänslan idag ändå, vi fick hem våra bikinis vi beställt från H&M! Älskar verkligen min, den sitter som en smäck! Venice beach - look out! Kommer ta med mitt nya läppstift i korallorange också som jag köpte i Stockholm i helgen. Kommer matcha solen kanonfint!

Gaaaah! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0