Har du bra loppistips i Stockholmstrakten?

Jag har en väldigt bra bild av hur jag vill att min skrivbordsstol ska se ut. Just nu har jag egentligen en av köksstolarna till låns i mitt rum, men helst av allt vill jag ha en turkos eller mintgrön, gärna lite sliten och skavd, pinnstol att lägga mitt fårskinn över. Jag tänker att jag ska leta second hand. Men jag har ingen aning om vart man ska leta efter second hands med fokus på möbler här i Stockholm.
 
Vet du? Alla loppistips är egentligen av intresse!
 
IKEA har flera gånger använt den här stolen i sin blogg, och den stämmer in perfekt på vad jag är ute efter! Hojta gärna till om ni skulle stöta på en sådan här som söker ett nytt kärleksfullt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0