fucka uur, kör bara!

Julfest på jobbet! Jag jobbade långt pass med stängning, klädde om och sminkade till mig på den lilla personaltoan och drog dit. Hade trevligt, men tyckte det var lite för lamt ibland så jag drog hem. Ska jobba imorgon och hade velat ta en shot eller nåt för att get going på riktigt. Ni vet var personalfest betyder huh? Alla går bananas, festar som om det inte fanns någon morgondag, helt exalterade över att se varandra i vanliga livet. Men det var lite stelt och lite för mycket av "hänga med dem man redan känner"-viben för att jag skulle vara helt nöjd.
 
Well. Fick lära mig att jag alla har någon släkting som också jobbar inom SSP, man ska ligga med någon inom SSP för att verkligen bli en i gänget på riktigt och se till att alltid ha säkerhetsnålar med mig. Nu måste jag sova - upp och jobba imorgon! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0