bästa helgen på länge!

Jag har så många fler bilder på mobilen men datorn vill bara inte samarbeta och föra över dem just nu. :( Men denna är fin också! Lilla familjen samlad.
 
Lite tyst under helgen, men jag har njutit fullt ut av den!
 
Har nog inte kunnat sova ordentligt på flera dagar, men helt klart värt. Tog tåget tiiiidigt lördag morgon, snackade lite med the partyanimals på väg hem till sängen, drack lite kaffe på stationen och hamnade sedan i Växjö efter en skön tågtur. Jag gillar ändå tåg. :)
 
Var sedan på 1-årskalas hos Einar! Han var hur söt som helst, blåste ut ljuset på tårtan helt själv och styrde med alla paket. Jag köpte ett gäng dinosaurier som funkar som badankor ish. Bra att börja tidigt med t-rex tänker jag. Mysigt att få träffa familjen igen. Ska ju hem om circus två veckor igen, till jul. Längtar!
 
Men jag hann också med att bli lite bortskämd under lördagkvällen. Var på dejt med en riktigt fin kille. Drinkar på bästa Deluxe, hotellfrukost, knäppa samtal. Gjorde verkligen min helg totalt! Men detaljerna vill jag nog hålla för mig själv. ;)
 
Over all. Jag är glad att jag åkte hem en sväng. Det gjorde ingenting då att tåget hem blev försenat, att jag knappt sovit på länge och har gått upp tidigt och jobbat idag. Men nu måste jag definitivt sova iallafall. Sleep tight little monsters!
 

Kommentarer
Postat av: pancake

åh! spännade med dejt! de vill jag höra om när vi ses ;)

Svar: Hehe jaaa :D
elin har ordet

2012-12-11 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0