tingel tangel bling bling

Åååh nu har jag packat ihop allt igen, tre veckors resväsk-kaooozz i gästrummet på peppen har städats ihop och knölats ner i väskorna. Just nu är det alla möjliga konstiga grejer överallt; champangeflaskor, en rulle sopsäckar och hudvårdsprodukter får samsas med mina heels och kläder. Blir spännande att jag ska en vända till Stockholm nu i helgen med allt och antagligen kommer ha ett kaooozzz igen bara efter att ha öppnat väskan. Ni vet hur det funkar. :)
 
MEN! Jag är himlans glad ändå! Jag har fått lite gjort idag på min stresslista (som fick heta "Tursamma Torsdag" idag och dessutom hade uppmuntrande "Du fixar allt!" nerklottrat) och dessutom hunnit med att snabbträffa Kajsa! Hon är så himmelens fin. Fick ett meganice halsband av henne, blev så himla glad! Hon hade inte hittat perfekta presenten tyckte hon när jag hade födelsedagsfest, så hon drog lite på det så hon skulle hitta nåt bra. Vilket hon verkligen gjorde! Kajsa är bäst på att hitta saker som känns bra i magen "på riktigt", om ni förstår. Tanke och kärlek bakom. :)
 
Näe hörrni, nu måste jag sova. Ska orka hålla humöret på topp en sista dag på Abetong imorgon och sedan skynda till tåget. Blir fint det! Synd bara att jag inte hunnit skaffa några kakor eller så att bjuda på imorgon på jobbet, gubbarna hade älskat det. (Siktar på att alla ska sakna mig, även dem jag inte tycker om, hehe.) SOV GOTT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0