släktträff

Blev bjuden på jättegod qinouasallad, något jag borde bli bättre på att laga själv.
 
Det var verkligen inte igår! Mammas kusin bor här i Stockholm med sin familj (på bilden är äldsta sonen Östen med), så jag passade på att åka dit på fika och lunch nu när dessutom mammas moster var där och hälsade på. De bor jättemysigt, med lummig trädgård och fint 20-talshus, centralt men ändå lite avskilt. Jag hade jättetrevlilgt och fick dessutom med mig en påse äpplen hem. Nu kan mamma andas ut också, hon tycker det är så skönt att vi har någon vettig släkting här uppe som kan rycka in om något skulle hända, hehe. :) Tjugotre år och vuxen, men alltid mamma och pappas minsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0