posta posten

Hej! Jag har precis krånglat lite med min post, varför måste det vara så svårt? Har ingen aning om hur jag ska göra nu när jag flyttar igen i slutet av månaden. Det lyckas alltid bli problem med eftersändningen, och jag tror jag måste skriva min adress på peppen här i Växjö denna gången. Vet inte riktigt hur länge jag kommer bo i första lägenheten i Stockholm medan jag letar efter något mer permanent, så jag kan nog inte få posten dit. Hmm. Svåra val!
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, jag har pysslat lite med mitt och jobbat. :) Sista dagen på jobbveckan imorgon, ska passa på att åka ut till Einar i helgen, mys
 
Gammal bild, från tågresan ner förrförra helgen. Med min fina snapback!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skriv dej på peppen och ta tillfällig eftersändning till adressen i sthlm-det borde funka. Eller så kan du ha dina kära föräldrar att eftersända "manuellt",alltså bara skriva din nya adress och posta,det är gratis och då slipper du få oviktig reklam mm. Mendet blir ju lite meck för dem.. hoppas detta kan va till ngn hjälp och att mina fem år på posten kan vara till ngn nytta;) gosa lite m Einar från mej också! Kram

Svar: Jaaa tack för tipsen, proffset! :D Ska se över hur det blir. :) Jag gosar för fullt åt er båda! KRAM!
elin har ordet

2012-08-17 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0