makabert?

Oooh spännande! Axel är jägare, och för nåt år sedan sköt han en vildsvinsgalt - de tar ju alltid tillvara på det mesta av köttet och sådär, men jag ville åt skallen denna gången. Så Axel fixade lite och la ut huvudet vid en myrstack, så nu har räven varit där och mumsat lite, och myrorna har rensat upp. Vi gick och hämtade den idag, den var lite möglig och jordig så jag har stått och diskat på den med såpa, hehe. Nu måste den ligga och torka upp ett tag och sedan blekas med nån syra, så benet blir vitt. Eller om jag ska måla den i nån färg, har inte riktigt bestämt mig ännu.
 
Vad säger ni, makabert? Jag gillar den. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha det här är, hands down, det sjukaste blogginlägget jag någonsin läst. Fy fan vad rolig du är!!!! :) <3

Svar: Hahah! Tjaaa, vad ska man säga.. :P :D
elin har ordet

2012-08-18 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0