Livet som det ser ut just nu

Hej fina! Vaknat ännu? Jag sitter precis på tåget som tar mig tillbaka till Göteborg efter bästa helgen ever i Stockholm. Just nu är det ingen stress alls, jag chillar med en drickyoghurt och en påse nötter, men direkt när jag kommer hem blir det till att packa ihop alla mina grejer. På tisdag går flyttlasset tillbaka till Stockholm!
 
Så det är mycket som är på gång i mitt liv just nu, och jag älskar det!
 
Jobb: Jag har äntligen tid över för att jobba hårt och koncentrerat med marknadsföring och ledarutveckling. Jag har satt upp höga mål som jag vill uppnå innan förste november, och efter en inspirerande helg med föreläsningar och möten med fantastiska människor är jag mer taggad än någonsin! Jag jobbar med världens bästa team!
 
Kärlek: Jag har nog aldrig varit singel så här länge! Vad blir det nu, sedan nångång i oktober eller så. Och det har varit så himla skönt! Jag har verkligen satsat på mig själv och låtit mig drömma fritt och göra vad jag vill! Jag har dejtat en hel del och träffat sköna snubbar, men jag letar inte efter någon. Känns skönt att kunna flytta runt utan att behöva/vilja se till någon annans behov. Men man ska ju aldrig säga aldrig. I´ll be ready when love strikes.
 
Vännerna: Man flyttar längre ifrån någon, och närmre någon annan. Jag älskar att jag kommer ha många nära vänner runt omkring mig i Stockholm, en stor del av Åsafamiljen finns där och mina nära. Johanna kommer också flytta upp, snäppet senare än mig bara. Ser fram emot att kunna träffa Maja mycket oftare! Kommer sakna min Sanna i Göteborg. Men det går att hälsa på varandra! :)
 
Hälsa: Jag har precis börjat äta LifePak kosttillskott igen, äntligen! Åt dem innan jag flyttade till Åsa, och blev verkligen aldrig sjuk. Annars mår jag jättebra! Saknar träning och rutiner, så tänkte skaffa mig ett bra gymkort i Stockholm och kicka igång dansandet ordentligt. Saknar mina benmuskler, jag har en tendens att tappa muskelmassa och vikt så himla snabbt. Dags att jobba upp en stark och smidig kropp igen! Jag vill bara en biffigare version av mig själv!
 
Ååååh jag älskar mitt liv! Jag hoppas innerligt att mina fina läsare också är nöjda med sina, annars är mitt råd - FÖRÄNDRA DITT LIV OCH TA STÄLLNING TILL OM DU FAKTISKT HAR GETT DINA DRÖMMAR EN ÄRLIG CHANS! :D
 
Puss!
 
Världens bästa kollegor!

Kommentarer
Postat av: pancake

saknar dig min tös! men vi ses ju snart!

Svar: Jaa, det måste vi göra! <3
elin har ordet

2012-08-30 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0