Kråketorp

Åh nu är jag supertrött och kommer sova som ett litet barn. Jag blev upphämtad av Axel efter att jag jobbat klart för veckan, och åkte ut till Einarpeinar på landet. Hann mysa lite med lillsnubben innan han gick och la sig, och blev sedan bjuden på grillat. Lisa och jag cyklade sedan ner till bryggan och tog ett mysigt kvällsdopp. Det blir mörkt snabbt nu på sensommaren, så vi tog med massor av värmeljus och fick lysa oss fram genom kohagen med ficklampa. Så himla skönt! Vi passade också på att skåla lite i fläderchampange innan vi tog oss hemåt igen.
 
Skönt att vara här. Samlade på mig en trave böcker och nya IKEA-katalogen som jag tänkte bläddra lite i innan ögonlocken trillar ihop. Gonatt på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0