ka-ka-kalas!

Bror och systerson.
 
Det har varit en fin dag idag! Solen sken och värmde oss så vi kunde duka utomhus på altanen till mitt lilla familjekalas. Höjdpunkten var såklart att få mysa med Einar, så det blev bara bilder på honom när kameran väl kom fram. Han är världens linslus, drar alltid fram ett flin när en kamera är i närheten. Nästa helg ska jag ut på rehab hos systra mi på landet, och bara hänga loss med lillen. Längtar!
 
Jag är jätteglad för vad jag fått i present dessutom, pengar till en ny säng! Känns asbra! Jag kommer flytta upp till Stockholm ganska precis efter att jag jobbat färdigt här i Växjö, och eftersom jag inte riktigt vet hur det ser ut ännu så vill jag inte ha så mycket grejer, men jag kommer behöva köpa en säng i vilket fall. En mjuk och lyxig, anpassad efter bara mig. Mmmm! :D
 
Nu, fina ni, är det dags att klappa ihop datorn, det är måndag imorgon och en ny jobbvecka ahead. Jag har fixat ihop lite matlådor och gett naglarna en snäll treatment, så nu är jag redo för en ny vecka i betongdammet!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0