fancy facial freak-out

 
Detta är hela gänget av ansiktsprodukter jag använder för tillfället. Vissa av dem är nya och varmt välkomnade, andra på väg ut och några är favoriter att ta till hjärtat. Jag efterlyste för ett tag sedan en ny serie eftersom jag inte var nöjd med Formula 10.0.6, och mitt bästa val är Nu Skins produkter. Heja!
 
1. Waterproof eye makeup remover - Sephora
Bästa jag nånsin haft, får bort allt smink enkelt och utan att behöa gnugga. Passar mig asbra eftersom jag alltid använder vattenfast eyeliner.
 
2. ageLOC Gentle Cleanser & Tone - Nu Skin
Skönt skum som känns skonsamt och rengör bra. Innehåller massa bra grejer som håller huden ung och frisk.
 
3. Rejuvenating Bionic Scrub - Exuviance
Skrubb som verkligen rengör. Huden känns riktigt uppfräshad efteråt. Jag använder den kanske en till två gånger i veckan.
 
4. ageLOC Transforming Night - Nu Skin
Ska milda fina linjer, porer och rynkor. Har inte mycket rykor ännu, men den är skön och luktar gott! Käns som att huden blir väl omhändertagen under natten.
 
5. ageLOC Future Serum - Nu Skin
Superserum som får huden att se yngre ut. Känns superlyxig att använda.
 
6. FACE creme bronze - ACO
Ger jättefin färg och lämnar huden skön och mjuk. Funkar jättebra de dagar man inte vill ha smink men ändå få bort glåmigheten i huden, eller under sminket som en schysst utjämnande bas. Finns en gelvariant i samma serie, inte alls lika skön.
 
De produkterna jag inte har listat siktar jag på att byta ut så fort de tagit slut. Jag är bara för snål för att inte använda upp dem innan dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0