birthdayparty!

Jag älskar ju som sagt att fylla år! Dagen började fint med att mamma och pappa kom in och sjöng för mig på morgonen, fick pengar till en ny säng och lite småsaker. Bra bra! Efter jobbet hann jag bara hem och göra mig iordning och ställa mig med maten innan mina fina tjejer började droppa in.
 
Käkade gott, pratade på och hade supertrevligt! Fortsatte sedan ut till Deluxe, dansade tills fötterna värkte och hade en bra kväll. Tack fina som kom och gjorde min dag! ♥
 
Kajsa, Josefin, Johanna, Amanda, Erika och Karro!
 
Fölsedaabaaarnet!
 
Evelina, Amanda och Erika.
 
Systa mi.

Kommentarer
Postat av: Yourso

Asså! Min överarm.. *Suck*
Tack för en supermysig kväll!! <3

Svar: Haha äh :D Tack för att du kom! <3
elin har ordet

2012-08-12 @ 12:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0