Långfredagen

Hmm, jag känner mig alltid lite som en hipocrite såhär på långfredagen. Man borde ju ta det helt lugnt och inte göra någonting alls, men jag klarar aldrig det. Och sedan är jag väl egentligen inte heller den mest troende kristna heller. Aaaanyways! Jag har passat på att ta tag i mig själv lite idag. Har sökt lite jobb och suttit och trollat ihop ett snyggt CV, vägt mina ord och verkligen försökt få det att se bra ut. Det personliga brevet får jag nog däremot ta imorgon eller så, varför ska det vara så svårt att få ihop? Men det känns lite bra i lilla stressmagen nu.

Nu hade jag tänkt försöka minnas barndomen och knyta lite fina kompisarmband. Minns ni dem? :)


Jag köpte en massa fina knutna armband i LA, men jag vill ha fler! :D (Som ni kan se på min högerarm på bilden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0