bäbismys



Hej! Bakis idag? Jag struntade i utgång igår och tog istället en riktig spakväll med bad, skrubb och ansiktsmask. Verkligen jätteskönt. Idag åkte vi ut till Einar tidigt på morgonen, blev bjudna på en brakfrulle och har sedan myst här hela dagen. Alla har fixat med något - grejat med ved, målat om, byggt på en sänggavel eller som jag (som fick absolut bästa uppgiften!) att passa Einar. Och så har vi hunnit med en ordentlig påskmiddag as well.

Just nu ligger Einar och sover i vagnen bredvid mig, så jag passade på att uppdatera lite. :) Vi får se när vi åker hem ikväll, oavsett när så är det verkligen ro i själen att vara här ute på landet, och bara få mysa med familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0