Åsaskogen ♥


(Uppdaterar oftare på min Instagram ehartonen, följ där när jag är på språng!)

Hej fina! Jag har varit väldigt frånvarande här, helgen i Stockholm gick helt enkelt lite för snabbt! Just nu känner jag mig jättesliten, tänkte gå och lägga mig så snart jag bloggat färdigt och käkat något litet.

Hade iallafall awesome häng hos fina Maja! Jag hängde med henne till en akrobatikträning ute i Alby med Diambra när jag kom i fredags, hade så himla gärna velat vara med - men mina snortighta jeans ville inte riktigt... Men efter att vi hade klufsat hem i iskallt snöblask (...?) så fixade vi asmysig ostbricka och catchade up hela kvällen. Alldeles för länge sedan!

På lördagen mötte jag även upp Johanna som jag inte sett på hela lovet! Sen fick det bli en mysig tacokväll hos Maja så vi var pigga tills dagens audition. X-factor sökte bakgrundsdansare till höstens program, och det var en stor öppen audition på House of Shapes. Jag gick mest dit för att ha roligt och skaffa bättre auditionerfarenhet, och kul hade jag! Kom inte vidare från första gallringen, men det gör inget. Vi var trots allt över tvåhundra pers som sökte, och endast runt fyrtio gick vidare då. (Varav en var Maja - say wehoo!)

Drog hem direkt efteråt och har nu bara såsat runt hemma. Nu är jag så galet trött så jag måste nog stänga av datorn. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0